تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[vb6.0] مشكلة في كود البحث seek----index من قاعدة البيانات
#1
هذه الصورة للمشكلة



و المثال بالمرفقات


Smile Smile Smile Smile Smile Smile


الملفات المرفقة
.zip   form1.zip (الحجم : 10.52 ك ب / التحميلات : 18)
الرد }}}}
تم الشكر بواسطة:
#2
Big Grin المشكلة في سيك والا في ...؟
مافيش اتصال بالجدول اساسا





انا عرفت سر محبتي للاهرامات
كله منك يا حمادة
سبحان الله والحمدلله ولا إله إلا الله والله أكبر
 رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ
Heart
الرد }}}}
تم الشكر بواسطة: Ahmed_Mansoor , Ahmed_Mansoor
#3
Wink 
(14-09-15, 09:43 PM)أبو عمر كتب : Big Grin المشكلة في سيك والا في ...؟
مافيش اتصال بالجدول اساسا





انا عرفت سر محبتي للاهرامات
كله منك يا حمادة

والله انا تاعبك معايا يا ابو عمر

استحمل ثقل الأهرامات ههههههههههههههههههههههههههه
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
الرد }}}}
تم الشكر بواسطة:
#4
ليه هي ثقيلة أوي يعني؟
على رأي المثل اسأل مجرب ولا تسأل ابو عمر
Big Grin
سبحان الله والحمدلله ولا إله إلا الله والله أكبر
 رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ
Heart
الرد }}}}
تم الشكر بواسطة:
#5
(15-09-15, 07:48 PM)أبو عمر كتب : ليه هي ثقيلة أوي يعني؟
على رأي المثل اسأل مجرب ولا تسأل ابو عمر
Big Grin

لا هيا مش ثقيلة أوي

متوسطة Smile
الرد }}}}
تم الشكر بواسطة:


المواضيع المحتمل أن تكون متشابهة .
الموضوع : الكاتب الردود : المشاهدات : آخر رد
  هل ممكن ان يتم استبدال قيمة من قاعدة بيانات باسم ثابت في datareport ابن دوعن 3 159 02-01-17, 04:40 PM
آخر رد: sendbad100
  مشكلة تعليق الطباعة في الداتا ريبورت على ويندوز 7 الطايش 1 120 17-12-16, 08:21 PM
آخر رد: الطايش
  [سؤال] اصلاح قاعدة البيانات من نوع اكسس amer2000 4 185 15-12-16, 12:49 PM
آخر رد: Amir_alzubidy
  [سؤال] سؤال حول البحث. المتكرر في قاعدة البيانات وفرزها في التكستات عمور2016 13 299 10-12-16, 03:02 PM
آخر رد: عبد العزيز البسكري
  [ تم الحل ] : ربط الكومبو بقاعدة البيانات عبد العزيز البسكري 3 175 28-11-16, 10:55 PM
آخر رد: عبد العزيز البسكري
  مشكله فى البحث بين تاريخين Ashraf Elafify 13 417 26-11-16, 03:52 PM
آخر رد: Ashraf Elafify
  سوال عن قاعدة البيانات Hamed_85ltt 3 136 22-11-16, 10:21 PM
آخر رد: Amir_alzubidy
Bug [vb6.0] ارجو المساعدة في حفظ وطباعة الصور من قاعدة البيانلت amer2000 4 190 21-11-16, 11:45 AM
آخر رد: amer2000
  مشاركة قاعدة البيانات على الانترنت haniblack 3 164 20-11-16, 09:50 PM
آخر رد: Top GreaT
  [vb6.0] كيف اربط كمبوبوكس بجدول فى قاعدة البيانات ابراهيم حورس 6 283 03-11-16, 09:14 PM
آخر رد: زياد مقداد

التنقل السريع :


يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم